Cuffie Studio Dual Driver Type C Cuffie Led Luminose Cablate

EP-1245LOGO发光版黑色配饰-蓝光-1

Per acquistà l'esperienze fantastiche, ùn importa micca chì ghjucemu à i ghjoculi via computer, laptop, pads, o telefoni cellulari, o ghjucemu cù l'auriculare VR, vulemu ghjucà i ghjochi cù i dispositi di ghjocu prufessiunale è i gadgets di ghjocu (accessori).U mutivu hè chì sti dispusitivi è l'accessori ponu bè cuncentrazione nantu à u ghjocu.Fendu cusì, pudemu esse rilassati bè.

Mentre chì, attualmente, più è più app di ghjoculi nantu à i dispositi mobili, cum'è i telefunini è i pads.Cusì, pudemu avè più facilmente accede à i ghjochi.È, pudemu passà facilmente più tempu nantu à i ghjoculi, postu chì pudemu aduprà u tempu liberu per ghjucà.Cusì, più è più persone diventanu cum'è ghjucà.

Per prufittà facilmente di l'esperienze di ghjocu fantastiche nantu à i telefoni cellulari, a nostra squadra di R&D hà fattu assai ricerche è analisi nantu à i cuffie di ghjoculi cablati portatili.Tradizionalmente, a ghjente ghjoca à i ghjoculi cù l'urdinatore cù l'auriculare di ghjocu prufessiunale di grande dimensione, cum'è l'auriculare di ghjocu 7.1, cuffie di ghjocu 5.1, cuffie di ghjocu wireless 2.4G, è più.Per a preoccupazione unica di portabilità, ùn hè micca pussibule per noi di piglià cuffie di ghjoculi di grande dimensione quandu andemu fora.

Tuttavia, ùn saria micca un prublema à tutti se pudemu avè un cuffie in l'orechja di dimensioni ridotte, ma cù funzioni di ghjocu cumplete, cum'è un sonu putente è cristallino, microfonu boom, cuffie illuminanti, è cuntrollu remoto. sti funziunalità, si pò funziunà cumplettamente cum'è un grande cuffie di ghjocu prufessiunale di taglia.È, per u prublema di cumpatibilità, l'avemu cuncepimentu cù u socket USB C.

EP-1245LOGO发光版蓝色配饰-蓝光-2

In più, stu auriculare di ghjocu hè fattu cù microfoni duali, unu hè u microfonu boom è l'altru hè u microfonu à l'internu di u telecomando. Questi dui microfoni funzionanu alternativamente è intelligente.Quandu ci mettemu in u microfonu boom, u microfonu in u telecomando cesserà automaticamente di travaglià.

È, per l'esperienza di sonu putente, hè cuncepitu cù duali driver neodinamici per u sonu di bassi cristalli è putenti.È, u voluminu di u sonu pò esse facilmente cuntrullatu da i switches nantu à u telecomando inline.

Allora, cumu pensate di un usb c illuminante in l'orechja di l'auriculare per u ghjocu di cunduttore duale cuncepitu cusì?Accoltamu i vostri cumenti, suggerimenti è dumande.

EP-1245LOGO发光版红色配饰-红光-3

EP-1245LOGO发光版蓝色配饰-蓝光-1


Tempu di post: May-05-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: