Cumu persunalizà l'auriculare wireless è l'auriculare wireless?

工厂

Cum'è un fabricatore di cuffie wireless è cuffie wireless OEM è ODM focalizati da a Cina cù più di 23 anni di sperienza globale in cuffie OEM, cuffie OEM, cuffie OEM è prudutti audio ODM, vulemu sparte e nostre esperienze cun voi in quantu à fà. i vostri cuffie è cuffie unicu.

 

Prima di parlà di l'esperienze riguardanti cuffie o cuffie persunalizate in modu unicu, avemu da dì à a vostra direzzione di travagliu chì pudemu selezziunate.Prima, se vulemu persunalizà l'auriculare in modu significativu, duvemu piglià in cunsiderà à u stessu tempu e funzioni visibili è invisibili di l'auriculare wireless.A grande opzione seria l'ultimu mischju di e caratteristiche visuale (cum'è, culori, forma è cusì) è e funzioni di rendiment invisibili (cum'è qualità audio, fitness, funzioni è cusì).

Per e funzioni visuale, hè facilmente di creà e differenze in un cuffie wireless via i seguenti aspetti.

A. Pregunte à a fabbrica di cuffie per pruduce una parte di l'orechja in culori persunalizati.U fabricatore di cuffie pò ottene questu utilizendu materiali plastichi di culori persunalizati, o via spray d'oliu.Se a parte chì vulete persunalizà ùn hè micca plastica, pudete dumandà à u pruduttore di l'auriculare per ottene questu da u metudu di stampa o direttamente rimpiazzà materiali non plastichi cù altri materiali. Per esempiu, pudemu fà a parte di pelle cù una parte di tela, è pudemu passà qualchi pezzi di metallu in qualchi parte per fà l'auriculare wireless sfarente.

B. Se vulemu dumandà à u fabricatore di cuffie wireless per fà più unicu, pudemu fà investimentu nantu à l'attrezzi persunalizati per una parte o per un auricular completamente novu.Se vulemu solu fà una parte di l'auriculare wireless unicu, pudemu fà un logu incisu nantu à u headphone headphone o nantu à l'auriculare.È, hè sicuru chì pudemu fà cambiamenti più significativu investendu in novi utensili, cum'è diverse finiture di superficia o forma persunalizata.È, per qualchi cumpagnia di marca di cuffie, pudemu dumandà à i fornituri di cuffie rimpiazzà una parte cù metallu, invece di plastica.

C. Intantu, pudemu fà creazioni da i sforzi nantu à i veri punte di silicone wireless earbuds, cuscinetti d'orecchie per cuffie imbottite, cable per cuffie accessori, o pacchettu cuffie persunalizatu.

D. Tuttavia, avemu da passà più tempu in discussione circa a creazione nantu à u pacchettu cuffie wireless.Comu tutti sapemu, hè assai impurtante di disignà un pacchettu decentu per un auricular wireless bluetooth.In a maiò parte di e situazioni, presentemu cuffie à i clienti da u so pacchettu.È, quandu u cliente riceve u pruduttu, u pacchettu è l'esperienza di scatula aperta principarmenti stabiliscenu a prima impressione vera nantu à i nostri clienti.Tuttavia, attualmente, cum'è u sviluppu di e social media è di l'internet, pudemu pruvà à ghjunghje à a maiò parte di i clienti via materiale di presentazione prufessiunale per e social media o pagine web.

Avà, pudemu discutiri di e caratteristiche invisibili ligati à u rendiment di u produttu.L'accessibilità di l'internet, u sviluppu di a tecnulugia, a popularità di i telefoni intelligenti è a grande creatività di e persone nantu à u glubale continua à arricchisce e funzioni di rendiment di tutti i prudutti.È, l'aspettattivi di l'utilizatori finali sò aumentati senza stop.Dunque, avemu bisognu di prestà assai attenzione à a persunalizazione di cuffie wireless cù funzioni di prestazione speciale.Attualmente, pudemu focalizà i nostri sforzi nantu à e seguenti caratteristiche invisibili, ma assai impurtanti. 

(1) 3,5 mm, USB C, ( Pin C o usb di tipu C), o wireless (2,4G, FM, RF, bluetooth, Wifi, Conduzzione ossea, è più.)

Per 3.5mm o USB C, pensemu chì più è più marca sceglierà USB C. Comu pudemu vede, ci sò assai nomi diffirenti, cuffie USB C, cuffie cablate di tipu c, cuffie di tipu c, cuffie di tipu c, cuffie di pin c. .

Mentri per USB C, duvemu pagà assai attente à a cumpatibilità.Avemu bisognu di cuntrollà cù u persunale di vendita o cuntrollà e specificazioni dettagliate di u produttu prima di selezziunà l'auriculare usb c.Almenu, duvemu selezziunà u chip digitale fattu di cuffie usb type c.

EP-1245LOGO发光版黑色配饰-蓝光-2

Quandu discutemu di wireless, à a latenza hè sempre più bassu, più è più cuffie wireless bluetooth o cuffie diventeranu a scelta raghjone.Avà, a maiò parte di a ghjente sceglierà l'auriculari bluetooth persunalizati, chjamati ancu veri auricolari wireless.Mentre per u scopu di l'insignamentu, ci sò sempre assai persone selezziunate cuffie wireless FM o 2.4G cù microfonu.È, per l'audio di ghjoculi wireless, a cunnessione wireless 2.4G hè sempre assai populari.A cunduzzione ossea hè principarmenti per l'usu sportivu è certi accessori audio utilizati sottu un ambiente speciale.

(2) Differenti Drivers

Cum'è i nostri prudutti, avemu un cuffie di ghjocu di cunduttore cù microfonu, opzioni di duali driver, è cuffie di ghjocu triple.Aghjunghjendu driver extra, pò fà a prestazione di u sonu diversa.Mentre, per i cunduttori, ci sò parechje scelte diverse.È, per i disinni multi driver, hè ancu ligatu à l'ingegneria acustica.Avemu bisognu di cuntrollà cù cura è prima di ottene l'ABC è dopu, andemu avanti, cum'è i dettagli nantu à i driver di armature equilibrati fatti di cuffie o cuffie d'alta risoluzione.

(3) Diversi chips
 
In quantu à l'auriculari o cuffie wireless stampati persunalizati, i chips ponu decide u so rendimentu maiò in una grande misura.Per chips d'alta qualità, cum'è realtek, CSR, QCC, Airoha, è più.Mentre per u livellu mediu, ci sò BK, ATS, è più.Per u livellu basicu, ci sò Jieli, Bluetrum è più.In verità, se per l'usu generale, è ùn avemu micca aspittà speciale nantu à u sonu è e prestazioni, u chip ùn hè micca cusì impurtante, ma hè veramente impurtante per a so prestazione, cum'è a stabilità RF, u cunsumu d'energia è a qualità audio.Mentre, se scegliemu un chip di altu livellu, u costu di un auricular wireless aumenterà assai.Per noi, simu focu annantu à realtek, ATS, Jieli è bluetrum.L'auriculare OEM di chip di alta qualità necessitanu un forte sustegnu da a squadra di marketing, u canali di vendita è a marca.Altrimenti, hè difficiule di vende più.Tuttavia, pudete dì, ùn vulemu vende più, ma guadagnà più.Questu hè ancu sensu.

6056-Rosa-1

(4) 2,1 5,1 7,1
 
Per 5.1 o 7.1 cuffie cablate o wireless da i pruduttori di audio, sò principalmente cuncepimentu di sti cuffie per i ghjoculi.Questa funzione, infatti, pò rende l'esperienze di ghjocu abbastanza unica, ma hè abbastanza grande in dimensioni è avemu bisognu di un bonu stand per cuffie per stu tipu di cuffie.E, ùn pudemu micca caccià elli, ma mantenenu nantu à a scrivania per via di a so grande dimensione.

(5) Ricarica rapida è carica wireless
 
Questu hè veramente una funzione significativa.Per alcuni auricolari wireless persunalizati, hè cummercializatu cum'è utilizendu unu un'ora dopu a carica rapida di 5 minuti.Da questu, pudemu cunnosce bè a cunvenzione creata da l'auriculare wireless di carica rapida.In quantu à a carica wireless, s'ellu avemu un'altra elettronica di cunsumu chì sustene a carica wireless è avemu digià a piastra di carica wireless, pudemu cumprà un auricolari wireless OEM cù questa funzione, postu chì per tutti i prudutti di ricarica wireless, pò esse carricu ancu cù u cable di carica. .

T22-3

(6) Long Using Hours

Per longu ore chì travaglianu cuffie wireless o cuffie wireless tws, hè in relazione cù a batteria in l'auriculare è a batteria in u casu di a batteria.In una certa misura, hè veramente à u disignu di u circuitu PCBA è u chip bluetooth ligatu.Per i veri auricolari wireless, hè difficiule di fà cù una batteria di capacità assai grande in l'auriculare, di solitu, 50mAh, 45mAh, 35mAh o 30 mAh.In quantu à a capacità di a bateria in u casu, di solitu, 500mAh, 400mAh, 350mAh, o 250mAh.

(7) Cù APP
 
Se vulemu fà una APP funziona cù i vostri auricolari veramente wireless di marca, avemu bisognu di partenariatu cù un grande fornitore di APP è ponu furnisce servizii affidabili à longu andà è servizii post-vendita.Hè facilitu per fà effittivamenti à u principiu, ma, avemu bisognu di mantene l'aghjurnamentu di l'APP per menu bug, è megliu cumpatibilità.

A2

(8) ENC & ANC
 
Per più chips, sò presentati cù ENC integratu in u chip è supportu ANC.Attualmente, i tws earphones wireless support ENC diventanu populari, sta funzione pò assicurà chì avemu una bona qualità di conversazione.Tuttavia, avemu da verificà a funzione ENC, hè assai ligata à u disignu di u circuitu è ​​l'ingegneria meccanica.Per l'ANC, ricumanderemu fermamente l'auriculare wireless attivu cù annullamentu di u rumore, invece di veri cuffie wireless cù ANC.Se vulemu auricolari wireless OEM cù l'ANC, hè megliu includelu cù u modu di trasparenza.In quantu à e cuffie wireless, include opzioni FF, FB è ibride.Per i nostri mudelli, cuncepemu basatu nantu à FF o hibridu (FF + FB).Per infurmazione dettagliata, verificate nantu à Google.È, per l'usu ordinariu, l'auriculare wireless FF anc hè abbastanza.

(9) Vibrazioni

A vibrazione è l'illuminazione sò e caratteristiche di l'auriculare di ghjocu.Per i gamers assai prufessiunali, anu bisognu di sta funzione per l'ultime esperienze di ghjocu.Di solitu, e funzioni di vibrazione cumminate cù l'auriculare di ghjocu wireless 5.1 o 7.1.

(10) Assistant vocale
 
Questu hè veramente un bonu assistente se cunnettamu i veri cuffie wireless o cuffie cablate cù u telecomando cù u nostru telefuninu.Per a maiò parte di l'auriculari cablati cù inline remoti, pò attivà l'assistente di voce, ma hè megliu per verificà a cumpatibilità.È, u modu faciule per truvà un boni cuffie cablate o wireless hè chì pudemu cumprà direttamente unu da a stessa marca di u vostru telefuninu.Se vulemu cuncepisce un supportu chì marca o cù una grande cumpatibilità, avemu bisognu di piglià i campioni è di fà testi attenti è cumpleti, di solitu, ùn hè micca cumpatibile 100% per tutti i sistemi.È, per via, avemu sempre a preoccupazione di l'aghjurnamentu di u sistema di u telefuninu.

(11) Resistente à l'acqua
 
Questa hè una funzione necessaria per l'auriculare in l'auriculare.Quandu andemu fora o facemu alcune attività sportive, avemu bisognu di l'auriculari cablati o wireless cù funzione resistente à l'acqua.Di solitu, IPX 5 hè abbastanza per l'usu cumuni.

(12) Eco Friendly
 
Per mantene u mondu megliu è rende u mondu megliu, più è più grandi marche pensanu à disignà cuffie o cuffie cù materiali eco-friendly, cumpresu u pacchettu.Questu hè veramente significativu per noi tutti.Avemu da fà u nostru massimu per sustene è persuade i nostri partenarii à cuncepisce è fà prudutti eco-friendly.

(13) Altre Funzioni Basate nantu à Gruppi d'Utilizatori Finali Speciali
 
I prudutti audio sò strettamente ligati à l'audizione è l'ambiente rumoroso.Dunque, ci sò sempre più richieste diverse nantu à e diverse cuffie o cuffie prufessiunali.Per esempiu, l'amatori di a natazione volenu l'auriculare o l'auriculare totalmente resistenti à l'acqua, per pudè gode di a musica quand'elli sò natati.È, per e persone chì travaglianu in casa, volenu cuffie d'isolazione di u rumore cun microfonu di bona qualità.

https://www.allwirelessearbuds.com/touch-control-rgb-lights-dual-driver-supporting-low-latency-gaming-mode-true-wireless-earbuds-earphone-product/

T15 tws (6)

Dopu avè passatu i dettagli sopra, avete qualchì altru pensamentu novu nantu à cumu persunalizà e vostre cuffie?O avete più dumande nantu à cumu fà i vostri cuffie di marca cù funzioni speciali?Hè difficiuli di fà una cunclusione in pocu tempu, ma pudemu pruvà à verificà i nostri pinsamenti nantu à a pagina web di e cummerciu, è i cumenti nantu à cuffie o cuffie funzione simili ci daranu assai infurmazioni è supportu.


Tempu di pubblicazione: 03-03-2021

Mandate u vostru messagiu à noi: